اهنگ بخشش+متن


بخشش

جهت دانلود و متن به ادامه مطلب مراجعه کنید...

دانلوددانلود با کیفیت320

دانلوددانلود با کیفیت128

از چی بگم از حالم خودم
از فردام بگم دست بردار


منو تو این حال خودم
بذارو برو دست بردار


از تو نه از خودم پُرم
تو این حال خوبم ، ترکم کن


دنیا خارم کرد دنیا قانعم کرد
دنیاااا دنیااااا درکم کن


هنوزم میشه بخشید همون
مریضو گیج و جنگی نبود


غریبو نیش و زخمنیش نزد
دلارو حرف تحقیر نکرد


هنوز مییشه بخشید منو
منی که پست و لغزیدمو


منو که حرف خالی امو
همین امشب میزنم ریشمو


میزنم
خیلی بده واسه مرد بگن حرف زد و عمل نکرد
میزنم
خیلی بده که نباشه دو قرون بکنه حرف سینه زخم
میزنم
اما بدون حرفو باز مردم میزنن

پس تریپی نی با خدا بیا تو و مشتی باش
هرچند ما پیچیدیمو رفتیمو زدیم و نگشتیم باش
هرچند که دلمون یه دست نبود و یه جوری چربی داشت
اما بالا سری آبرو داااارو بدون لنگ نذاشت
ما که رسوای عالمیم چن چندیم باش؟


این روزا خاموشم سردم
 بی حسم لمسم میترسم


جونی نیست انگار نوری نیست
 حتی از سایم میترسم


راهی نیست تکیه گاهی نیست
ای خدا خستم میفهمی؟


میرم من آره میرم من
حتی از مرگم میترسم


ببین چه تنهام غروبه فردام
عذابو بردارو ببین ببین چه تنهام


دریا دریا دریا بیا و دریاب
لیلا لیلا لیلام تویی به ولله


درسته تنهام فردام خودم دلم زیره خاک
اما حرفام رزمام صدام رسد از زیر خاک


دلم غوغا غوغا
زدم هربار فریاد

میشم اونی که تو میخای
 از فردا فردا فردا

اما حرفام لفظام
دروغ شرمسار شرمسار


الله الله الله
تو که میبخشی این بارها


اما این زنها مردا رفقا داشتیم بابا

رفقا مادر بابا بگذریم بابا


ما که گذشتیم حاج آقا
الله الله الله