اهنگ رویا+متن


رویا




جهت دانلود و متن به ادامه مطلب مراجعه کنید...

دانلود با کیفیت320

دانلود با کیفیت 128 

متن آهنگ رویا حسین تهی
خوش میگذره بغلت حتما نفسام به نفست بندند
تو سرمای سخته زندگی وقتی سردت بود بغلت کردم
رویا رویا با تو خوبه دنیام
رویا رویا با تو تو آسمونام
انگار همه عمرم همش حس تو با من بود
هر نفسم فقط واسه به تو رسیدن بود
با تو کمبود کم بود
خوش میگذشت هر روز
هر روز عاشقتر از روز قبلی
انگار تو لیلی من مجنون بدجور
جات تو دلم محکم تر شده مسیرامون بلندتر شده
سیاهیا از بین رفتن نقاشیمون دیگه پر رنگتر شده
رویا رویا با تو خوبه دنیام
رویا رویا با تو تو آسمونام
تکست آهنگ رویا حسین تهی
چشماتو ببند آره ما تورویاییم از ته دل بخند دیگه دور از دنیاییم
چشام با تو سو گرفت صدام با تو جون گرفت رگام با تو خون گرفت شبام با تو نور گرفت
رویامونو با هم ساختیم با هم بردیم باختیم
زندگی بالا پایین داشتو ما از خوبیاش گلچین ساختیم
رویا رویا با تو خوبه دنیام
رویا رویا با تو تو آسمونام
زندگیه رویایی دنیاتمو دنیامی
یه مسیره تا آخرش از میونه دو راهی
زندگیه رویایی دنیاتمو دنیامی
یه مسیره تا آخرش از میونه دو راهی
ساده مثله حرفامی بی رنگ مثله دریایی
رویا بغلت کردم رویا بغلت کردم با تو خوبه دنیام
رویا بغلت کردم رویا بغلت کردم با تو تو آسمونام..